Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2009 11:25 - Таксита-измамници
Автор: rembo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1719 Коментари: 6 Гласове:
0



Преди 1 месец трябваше да пътувам от Ц. гара до Обеля. Понеже няма директен транспорт (освен един странен автобус 150, който не се знае кога се движи), хванах такси от автогарата. знам, че пред гарата чакат "акулите" на двойни и тройни цени. И аз, умникът, се измъкнах от тях. Отидох при едно самотно такси на автогарата и се качих. не погледнах нито фирма, нито тарифа. човекът се заговори с мен. казах му, че съм учител. човекът се учуди какво правя в софия. Поговорихме си малко, стигнахме до "Била"- Надежда. Той внезапно се сети за нещо: "Ти знаеш ли, че нашите цени са малко по-високи"...Ама как, не видя ли тарифата отвън? Не? Погледни тук тогава." тарифата беше...4.95 на километър!!! Ужасих се, попитах го: "Дотук 20 лв ли имам?" Човекът отговори: "Не, 28". Поисках да сляза веднага, но той реши, че ще ме закара и до Обеля. Ясно ми стана, че съм измамен, но какво можеш да направиш- нали тарифата си е написана!!! На всичкото отгоре имах само 18 лв в себе си и трябваше да обиколя 3 банкомата, докато успея да изтегля пари..
Пожелах на човека успешен ден, запазвайки гнева за себе си...
Колко лева за такси? 30 лева за такси!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Позната история!
27.06.2009 11:32
Винаги се поглежда тарифата!

На аерогарата е още по страшно. Там пред главния изход минават само таксита-кожодери. Стоянката на нормалните таксита е набутана от страни и ако човек не знае това, се хваща на въдицата им.
цитирай
2. pilcho - ...
27.06.2009 11:40
Много неприятно. Но ако не ме лъже паметта, от Ц.Гара до Обеля има трамвай - май беше #1.
7 върти при Билла в Надежда.
Но аз не бих пожелала успешен ден на мошеник. Това би означавало повече жертви на измамата му.
цитирай
3. barkotiqta - ujas!!! tova e bezumie prosto. . . ...
09.07.2009 12:26
ujas!!! tova e bezumie prosto... trqbva6e da mu zapi6e6 nomera i da podade6 jalba..toi moje da e bil i nelegalen... az sam se ka4vala v taxi, koeto ne moje da nameri adresa i varti okolo tri 4etiri pati v krag okolo edni i sa6ti mesta.. na slizane mu podavam 5 lv i toi s cqlata si naglost mi vika tq smetkata e 16lv i az vikam ami ako iska6 moje da poobikalq6 o6te da gi zakragli6 na 20lv i go poglednah s ironiq. toi razbira se vze ne6to da manka i az mu kazah: sajalqvam no nie 15 min vartim tuka ti dori i adresa ne nameri a sega iska6 i da ti paltq xaxax smqtam 4e e dostata4no i slqzah.. ni6to ne stana... nai-veroqtno me e napsuval, no ne mi puka-neka se sardi na sebe si :) ne trqbav da se ostavqme... prosto 6te ni ostavqt goli i bosi.
цитирай
4. анонимен - ujas!!! tova e bezumie prosto. . . ...
22.07.2009 00:28
barkotiqta написа:
ujas!!! tova e bezumie prosto... trqbva6e da mu zapi6e6 nomera i da podade6 jalba..toi moje da e bil i nelegalen... az sam se ka4vala v taxi, koeto ne moje da nameri adresa i varti okolo tri 4etiri pati v krag okolo edni i sa6ti mesta.. na slizane mu podavam 5 lv i toi s cqlata si naglost mi vika tq smetkata e 16lv i az vikam ami ako iska6 moje da poobikalq6 o6te da gi zakragli6 na 20lv i go poglednah s ironiq. toi razbira se vze ne6to da manka i az mu kazah: sajalqvam no nie 15 min vartim tuka ti dori i adresa ne nameri a sega iska6 i da ti paltq xaxax smqtam 4e e dostata4no i slqzah.. ni6to ne stana... nai-veroqtno me e napsuval, no ne mi puka-neka se sardi na sebe si :) ne trqbav da se ostavqme... prosto 6te ni ostavqt goli i bosi.

тук не мисля,че може да стане дума за сравнение...
ако таксиметраджията си е написал тарифата, всичко става "Законно". а друг е въпроса дали си е обявил тарифата и по какъв начин!сестра ми си хвана такси от "обирджиите" от аерогарата.и тарифата беше написана единствено на сенника, който беше вдигнат, и на прозореца, който,понеже е лято, беше свален.е как да разбереш тарифата?!? още повече, че това такси й беше препоръчано от друго, на което "му свърваше смяната".и после сметка от 67 лв. не трябва да ви учудва.а за същата дестинация са и взимали 5-7 лв. изводите ги оставям на вас
цитирай
5. анонимен - ...
29.07.2009 21:48
Ами като няма написана тарифа няма да се качвате.
И няма да е зле, който е ходил на българско училище да пише на български език с българската азбука.
цитирай
6. анонимен - lele...
27.08.2009 18:29
da vi kaja i az,na men predi minuti kakvo mi se slu4i.. ot Sofiq sum no u4a zado4no v Plovdiv.. 2 sedmici se vozim s edna kolejka s taxi i gore dolu znaem kolko 6te izleze.. naloji se da otidem do po6tata s taxi .. zna4i ot apartamenta v koito sme do po6tata ni izleze 3 lv.. i na pribirane .. spirame taxi.. ot po6tata do apartamenta vze 25 lv!!!!!!!!!!!!!!kade sa 3 kade sa 25.. kakto i da e nie sme vinovni 4e ne sme poglednali tarifata.. drugoto koeto be6e e 4e vutre v taxito nqma6e karta ot koqto da razbereme koi ni vozi..na slizane ot taxito se vuzmotih i zapo4nah da mu obqsnqvam 4e tova ne e redno DADOH MU PARITE toi na6iq kato sko4i.. zapo4na da psuva..drapna mi kasovata belejka ot racete nalita na boi.. e tova na kakvo prili4a?normalno li e?i nqkoi moje li da mi kaje kade moga da se opla4a.. znam 4e parite nqma da mi gi varne ne sum za 25 lv no otno6enieto mu be6e ujasno grubo!znam 4e ima i drugi mnogo takiva slu4ei no dokato ne si tursim pravata tova nqma da se opravi!!!nezavisimo dali sa 10-20 -35 lv na kakvo prili4a tova?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rembo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 737820
Постинги: 86
Коментари: 1073
Гласове: 2003
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930