Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2008 11:06 - Отдалечаване
Автор: rembo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1380 Коментари: 3 Гласове:
0



Плами смятала да остане в Англия и след тази 1 година, щяла да си вземе “синя карта”. Това ми го каза сестра й, макар че аз изобщо не исках да го знам. Това много ме натъжи. Вече няма да мога дори да я срещам из града ли? Не е честно! И защо беше цялата тази моя любов! Какъв е въобще смисълът да обичаш така! И какво ще получа сега- забрава???
Не искам тя да живее в чужбина. Искам да я срещам понякога, да виждам очите й и да чувам смеха й.
Всъщност всяка надежда ще изчезне завинаги, ако тя заживее в Англия. Човек напълно губи влиянието си върху тези, които са далеч от него.



Тагове:   отдалечаване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Съжалявам, лоши новини. Но има и ...
29.10.2008 00:18
Съжалявам, лоши новини.
Но има и нещо друго. Да знаеш, ако имаш друг подходящ човек няма да има място за двете в сърцето ти. Тогава тя става излишна. Така че, и това е вариант.
Истината е, че аз се влюбвах на 2 години веднъж, като по програма. Да му се не види, напоследък съм бясна, защото стана в годината веднъж. Сигурна съм, ако се оглеждаш... Но пък се иска да смениш мястото. Ако можеш. Няма пречки, освен твоето решение. Защо не. Да не е в Англия, може в Испания. Много нови усещания, поне няма да страдаш толкова много. Огледай се. Има толкова много момичета. Въпреки ,че любовта трябва да се пази, но явно Англия е далечко.
А и нищо не ти пречи да й кажеш, дори да ти откаже, поне знаеш отговора. Абсолютно нищо не губиш, а може да е по-добре. Важно е точно какво ще кажеш. Успех. Няма успешна формула, опитвай.
цитирай
2. yanichka92 - до viki11 i rembo
29.10.2008 19:44
най-добрият съвет за подобна ситуация! Къде беше, когато и аз имах нужда да се осъзная?! A и, rembo, наистина не губиш нищо, ще бъде прекрасно ако я послушаш! Пък и винаги ти остава опцията да се замислиш за своята прекрасна Виена... :) Естествено след като говориш със своята прекрасна Пламена :)
цитирай
3. rembo - Яничка, не вярвам в щастливия край. ...
30.10.2008 17:57
Яничка, не вярвам в щастливия край. има филми, които завършват...зле.
Пламена не е прекрасна. прекрасен е образът, в който съм влюбен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rembo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 737851
Постинги: 86
Коментари: 1073
Гласове: 2003
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930