Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2008 09:06 - Маркетинг на запознанствата
Автор: rembo Категория: Тя и той   
Прочетен: 1691 Коментари: 3 Гласове:
0



Хубаво е човек да си прекарва времето в един сайт за запознанства- можеш да намериш всякакви  момичета: усмихнати, сериозни, куклички, добри приятелки, кучки, имитаторки, експериментаторки, новаторки. Класацията напомня на най-добрите времена на MTV, когато всичко живо гледаше European top 20, а някои радиостанции копираха точно Британските топ 40, вместо да си направят собствен чарт.

Коментарите се превърнаха в своеобразен маркетинг, който напълно измести вече личните съобщения, поради факта, че те не могат да осигурят такава популярност, а само най-обикновено общуване на персонална основа.

Текстовете се предават от ръка на ръка, или, модерно казано, от  компютър на компютър, също както през Средновековието, и най-удивителното е, че си приличат до невероятна степен на точност, най-доброто доказателство за което е, че се преписва дори с грешките!

Сумати мъдри и крилати мисли превърнаха сайта в енциклопедия на вселенската мъдрост.

Така да се каже (последното е любимият израз-паразит на моят любим автор Марсел Пруст), забавление по време на Европейско първенство. Нека се изразя с езика на младите: cool!

Бъдете търпеливи и очаквайте нови изненади. Следващото нововъведение ще бъдат профили, които могат пият, подскачат и танцуват. Пеенето засега трудно ще се реализира, но предполагам, че и това се обмисля от работещите в сферата на hi-technologies.

  Не задавам въпроси, и най-добре изобщо не четете това, а се запознавайте на воля!



Тагове:   маркетинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fitonia - Сайтовете за запознанства са нещо ...
16.06.2008 22:25
Сайтовете за запознанства са нещо много интересно, в повето случаи забавни, но не рядко и тъжни... На мен много често ми става тъжно... За някои момиченца и момченца на крехка възраст, които изглеждат десетина години по-големи, а като информация за себе си са сложили примерно "Ми, кфо да ви кажа, то всичко се вижда от снимките". Не е ли жалко каква самооценка имат някои? Това на мен ми звучи като "Каквото е на снимката, това е. Под черупката не очаквайте да намерите нещо стойностно!"
цитирай
2. rembo - Знаеш ли, това го бях замислил като ...
17.06.2008 10:04
Знаеш ли, това го бях замислил като текст в профила си в един такъв сайт, но се сетих, че никой няма да разбере за какво говоря, и че рискувам да ме помислят за хахо:)
цитирай
3. fitonia - Ами, то и на мен ми беше минало през ...
17.06.2008 22:39
Ами, то и на мен ми беше минало през ум, но се отказах, защото реших, че все пак ако искам сериозни хора да се свържат с мен трябва да се захванат за нещо от описанието. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rembo
Категория: Лични дневници
Прочетен: 737790
Постинги: 86
Коментари: 1073
Гласове: 2003
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930